Maatregelen en richtlijnen vanaf 1 juli

Vanaf 1 juli 2020 is het toegestaan om weer voor meer dan 30 personen een plechtigheid en  aansluitend catering te verzorgen. Een veilige omgeving voor iedereen is daarbij uitgangspunt, maar bovenal het blijven zorgen voor een zo waardig mogelijk afscheid. Daar doen we alles aan!

Voor de veiligheid van al onze gasten zijn wel de nodige aanpassingen doorgevoerd. U leest er hieronder (Of: in deze flyer) meer over.

Rouwbezoeken
Wilt u gebruikmaken van ons rouwcentrum dan ontvangt u van ons standaard één toegangspas die u 24 uur per dag toegang geeft tot ons rouwcentrum en de gereserveerde rouwkamer. Wij verzoeken u vooraf te laten weten wie deze pas komt afhalen. Bij het afhalen van de pas vragen wij u of de deur van de rouwkamer standaard gesloten of open dient te zijn tijdens rouwbezoek.

Voor rouwbezoek zonder toegangspas is ons rouwcentrum geopend van maandag tot en met zondag van 18.30 tot 19.30 uur.

Aula’s
In al onze aula’s bieden we de mogelijkheid voor een plechtigheid naar wens. Om aan de maatregelen te kunnen voldoen, zijn hier wel aanpassingen aangebracht. Lees meer in deze flyer.

Bijwonen van de plechtigheid via internet
In de Berkenzaal én in de Meanderzaal is het mogelijk om de plechtigheid via internet live bij te wonen. Hierdoor is het voor iedereen als het ware toch mogelijk aanwezig te zijn. In verband met de privacy is het wel van belang dat wij hiervoor schriftelijk toestemming ontvangen. Meer informatie vindt u op onze website.

Catering
Wij ontvangen u na de plechtigheid graag in één van onze condoleanceruimtes, waar we uiteraard zorgen voor correcte hygiëne en veiligheid voor al onze bezoekers.

Informatie en nazorg
Voor afspraken over de bestemming van de as, het afhalen van de as of een verstrooiing kunnen wij maximaal twee personen binnen ontvangen. Bij de verstrooiing zelf zijn meer personen toegestaan, mits zij ten minste 1,5 meter afstand van elkaar kunnen houden.

Algemene hygiënische maatregelen
Uiteraard doen we er alles aan om iedereen een veilige omgeving te bieden. Onze medewerkers houden zich aan de door de RIVM voorgeschreven hygiënische maatregelen. Al onze publieke ruimtes worden na gebruik gereinigd.

Voor gasten staat bij de in- en uitgangen desinfecterende handgel ter beschikking. In sanitaire ruimtes kunnen handen worden gewassen met zeep.

Op diverse plaatsen hangen instructies voor gasten.

Heeft u vragen? Neem gerust contact op, wij staan u graag te woord: 0592 - 39 03 30 of info@boskamp.nl.

Terug