Maatregelen en richtlijnen versie 15 okt 2020

Het is toegestaan om voor meer dan 30 personen een plechtigheid en aansluitend catering te verzorgen. Een veilige omgeving voor iedereen is daarbij uitgangspunt, maar bovenal het blijven zorgen voor een zo waardig mogelijk afscheid. Daar doen we alles aan!

Voor de veiligheid van al onze gasten zijn wel de nodige aanpassingen doorgevoerd. U leest er hieronder meer over.

Rouwbezoeken
Wilt u gebruikmaken van ons rouwcentrum dan ontvangt u van ons standaard één toegangspas die u 24 uur per dag toegang geeft tot ons rouwcentrum en de gereserveerde rouwkamer. Wij verzoeken u vooraf te laten weten wie deze pas komt afhalen. Bij het afhalen van de pas vragen wij u of de deur van de rouwkamer standaard gesloten of open dient te zijn tijdens rouwbezoek.

Voor rouwbezoek zonder toegangspas is ons rouwcentrum geopend van maandag tot en met zondag van 18.30 tot 19.30 uur.

Aula’s
In al onze aula’s bieden we de mogelijkheid voor een plechtigheid naar wens. Om aan de maatregelen te kunnen voldoen, zijn hier wel aanpassingen aangebracht. Lees meer in deze flyer.

Bijwonen van de plechtigheid via internet
In de Berkenzaal én in de Meanderzaal is het mogelijk om de plechtigheid via internet live bij te wonen. Hierdoor is het voor iedereen als het ware toch mogelijk aanwezig te zijn. In verband met de privacy is het wel van belang dat wij hiervoor schriftelijk toestemming ontvangen. Meer informatie vindt u op onze website.

Catering
Wij ontvangen u na de plechtigheid graag in één van onze condoleanceruimtes, waar we uiteraard zorgen voor correcte hygiëne en veiligheid voor al onze bezoekers.
Vanaf 7 augustus verzoeken wij u om in de condoleanceruimte uw naam, telefoonnummer en e-mailadres in te vullen op een daarvoor beschikbaar formulier. Uw gegevens worden vertrouwelijk behandeld, maximaal vier weken bewaard en bij vaststelling van een coronabesmetting alleen aan de GGD verstrekt voor een bron- en contactonderzoek.

Informatie en nazorg
Voor afspraken over de bestemming van de as, het afhalen van de as of een verstrooiing kunnen wij maximaal twee personen binnen ontvangen. Bij de verstrooiing zelf zijn meer personen toegestaan, mits zij ten minste 1,5 meter afstand van elkaar kunnen houden.

Mondkapjes
Wij volgen het advies van de overheid en adviseren al onze bezoekers dringend een niet-medisch mondkapje te dragen in onze publieke binnenruimtes. Onze medewerkers dragen in publieke binnenruimtes standaard een mondkapje. Wanneer u heeft plaatsgenomen mag het mondkapje af. Dat geldt ook voor onze medewerkers.

Algemene hygiënische maatregelen
Uiteraard doen we er alles aan om iedereen een veilige omgeving te bieden. Onze medewerkers houden zich aan de door de RIVM voorgeschreven hygiënische maatregelen. Al onze publieke ruimtes worden na gebruik gereinigd.

Voor gasten staat bij de in- en uitgangen desinfecterende handgel ter beschikking. In sanitaire ruimtes kunnen handen worden gewassen met zeep.

Op diverse plaatsen hangen instructies voor gasten.

Heeft u vragen? Neem gerust contact op, wij staan u graag te woord: 0592 - 39 03 30 of info@boskamp.nl.

Terug