Maatregelen en richtlijnen (versie 28 april)

Vanaf 28 april mogen er weer meer dan 50 personen (kinderen tot en met 12 jaar worden meegeteld) aanwezig zijn bij een plechtigheid en condoleance na afloop (inclusief catering). 

Een veilige omgeving voor iedereen is ons uitgangspunt, maar bovenal het blijven zorgen voor een zo waardig mogelijk afscheid. Daar doen we alles aan!

Voor de veiligheid van al onze gasten zijn wel de nodige aanpassingen doorgevoerd. U leest er hieronder meer over.

Rouwbezoeken
Wilt u gebruikmaken van ons rouwcentrum dan ontvangt u van ons standaard één toegangspas die u 24 uur per dag toegang geeft tot ons rouwcentrum en de gereserveerde rouwkamer. U mag maximaal 1 bezoeker van buiten het gezin meenemen.

Aula’s
In al onze aula’s bieden we de mogelijkheid voor een plechtigheid naar wens. Om aan de maatregelen te kunnen voldoen, zijn hier wel aanpassingen aangebracht. In deze flyer leest u meer.

Bijwonen van de plechtigheid via internet
In de Berkenzaal én in de Meanderzaal is het mogelijk om de plechtigheid via internet live bij te wonen. Hierdoor is het voor iedereen als het ware toch mogelijk aanwezig te zijn. In verband met de privacy is het wel van belang dat wij hiervoor schriftelijk toestemming ontvangen. Meer informatie vindt u op onze website.

Catering
Wij ontvangen u na de plechtigheid graag in één van onze condoleanceruimtes, waar we uiteraard zorgen voor correcte hygiëne en veiligheid voor al onze bezoekers.
Wij verzoeken u om in de condoleanceruimte uw naam, telefoonnummer en e-mailadres in te vullen op een daarvoor beschikbaar formulier. Uw gegevens worden vertrouwelijk behandeld, maximaal vier weken bewaard en bij vaststelling van een coronabesmetting alleen aan de GGD verstrekt voor een bron- en contactonderzoek.

Informatie en nazorg
Voor afspraken over de bestemming van de as, het afhalen van de as of een verstrooiing kunnen wij maximaal twee personen binnen ontvangen. Bij de verstrooiing zelf zijn meer personen toegestaan, mits zij ten minste 1,5 meter afstand van elkaar kunnen houden.

Mondkapjes
Vanaf 1 december is het verplicht een niet-medisch mondkapje te dragen in onze publieke binnenruimtes. Wanneer u heeft plaatsgenomen mag het mondkapje af. Dat geldt ook voor onze medewerkers. De mondkapjesplicht geldt voor iedereen van 13 jaar en ouder. 

Algemene hygiënische maatregelen
Uiteraard doen we er alles aan om iedereen een veilige omgeving te bieden. Onze medewerkers houden zich aan de door de RIVM voorgeschreven hygiënische maatregelen. Al onze publieke ruimtes worden na gebruik gereinigd.

Voor gasten staat bij de in- en uitgangen desinfecterende handgel ter beschikking. In sanitaire ruimtes kunnen handen worden gewassen met zeep.

Op diverse plaatsen hangen instructies voor gasten.

Heeft u vragen? Neem gerust contact op, wij staan u graag te woord: 0592 - 39 03 30 of info@boskamp.nl.

Terug